תקלה וואטסאפ : We4G | WhatsHub - Il y a 2 jours.

Il y a 1 jour. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). Il y a 1 jour. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. Il y a 1 jour.

Il y a 1 jour. תמונ×
תמונ×" from sns-rg.co.il
Il y a 1 jour. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. כעבור שעות של תקלה עולמית: עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות.

משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

כעבור שעות של תקלה עולמית: לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . Il y a 2 jours. Il y a 2 jours. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. Il y a 1 jour. Il y a 1 jour. Il y a 1 jour. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . Il y a 1 jour. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . Il y a 1 jour. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון).

Il y a 1 jour. We4G | WhatsHub
We4G | WhatsHub from whatshub.co.il
נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ. Il y a 1 jour. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. Il y a 1 jour. לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות.

Il y a 1 jour.

משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. Il y a 1 jour. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. Il y a 1 jour. Il y a 1 jour. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . Il y a 2 jours. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. Il y a 2 jours. Il y a 1 jour.

Il y a 1 jour. כעבור שעות של תקלה עולמית: זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים. Il y a 2 jours. נכון לעכשיו התקלה עדיין לא תוקנה על ידי המחלקה הטכנית של וואטסאפ.

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. Emanuelle Investments || עמנואל ×
Emanuelle Investments || עמנואל ×"שקעות × ×"ל״ן ×'פורטו×'ל from irp-cdn.multiscreensite.com
רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ . Il y a 1 jour. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. Il y a 1 jour. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. זו לא הפעם הראשונה שאפליקציה זו נתקעת, כך מדווח אחד הגולשים.

לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, .

לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . Il y a 1 jour. יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . Il y a 1 jour. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. כעבור שעות של תקלה עולמית: Il y a 2 jours. Il y a 1 jour.

תקלה וואטסאפ : We4G | WhatsHub - Il y a 2 jours.. Il y a 1 jour. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . רשתות נוספות הקשורות עם וואטסאפ .